RSS

Comanda speciala – litere din fetru pentru serbarea abecedarului

13 Iun

Zilele acestea am lucrat cu placere la un mic proiect: litere din fetru pentru serbarea de abecedar a unor prichindei de clasa a I-a. Multumesc Mihaella Ion pentru ca m-a recomandat ca persoana potrivita pentru a face acest lucru. A fost o activitate relaxanta care mi-a permis sa ma joc din nou cu fetrul, caci in ultima perioada nu am mai avut timp foarte mult pentru a-l dedica domeniului arts&crafts. Am facut litere de 15 cm lungime si de culori diverse pe care le-am accesorizat cu buline asortate. La mai multe astfel de proiecte, a fost placut si distractiv! 🙂

Mai jos cateva poze cu mini-abecedarul facut de mine:

Photobucket Photobucket

Daca va plac si va intereseaza pentru serbarea copilului vostru, puteti sa imi lasati un comment.

 
2 comentarii

Scris de pe Iunie 13, 2011 în Arts&Crafts, Educational

 

Etichete: , ,

2 răspunsuri la „Comanda speciala – litere din fetru pentru serbarea abecedarului

  1. paula

    Mai 29, 2012 at 10:53 am

    As dori si eu asa ceva pt serbarea fetitei mele. Se pot comanda de undeva? Cine le face si cat costa?
    e-mail: paulasimion@hotmail.com

     
    • springflower24

      Mai 30, 2012 at 12:17 pm

      V-am scris un e-mail. L-ati primit?

       

Lasă un răspuns

 
